AGENDA CARTELLS Jose Luis Parralo

Jose Luis Parralo: "Tejiendo Realidades"

Cartell
Compartir a:
dimarts, setembre 6, 2022 - 08:00

parralo

Soy una persona que crea arte como si fuese un diario personal que le ayuda a reflexionar sobre lo divino y lo mundano.

 

 

 

1. En un parell de línies ens podries explicar ¿Qui ets?
 

Soy una persona que crea arte como si fuese un diario personal que le ayuda a reflexionar sobre lo divino y lo mundano.

2. Ens podries donar alguns detalls del procés de creació i conceptualització de la imatge escollida per ser la destacada del mes en la difusió de La Capsa?

Utilizo el arte porque es mi forma más cómoda de expresarme e intento formular preguntas con las que reflexionar de forma introspectiva y así comocerme mejor.

3. Quin va ser el primer pensament que et va sorgir quan el David Sánchez et va fer la proposta de col·laborar amb La Capsa?

Primero, un halago que se haya fijado en mi obra. Segundo, considero un acierto que la Capsa ponga en valor la labor artística que realizan muchas personas en el Prat.

4. Coneixies La Capsa d'abans? ¿Havies vingut alguna vegada?

Sí, claro. Es imposible vivir en el Prat y no conocer la Capsa y su actividad, pero no soy un visitante asiduo.

5. Quina és la teva música preferida? Ens podries donar el nom d'alguns discos o bandes que sonen últimament al teu reproductor?

Soy muy ecléctico con la música. Mis preferencias dependen del monento y hora del dia, al amanecer y atardecer me gusta escuchar música clásica, jazz o blues, cuando estoy más activo  me gusta escuchar otros "clásicos" como Chuck Berry, Eddie Cocran, Fats Domino, etc. Puedo escuchar reggae, rap, ska y pasar de Lep Zeppelin a Rodrigo Cuevas pero no puedo con el reggaeton y sus letras.

6. Si et demanéssim relacionar la teva imatge amb una cançó o un estil de música, quin seria? (Ha de ser fàcil! No volem donar-li al coco!)

Uff!!! Algunas de mis obras me transmiten sonidos y vibraciones rítmicas pero no sé si se ajustan a un estilo, quízas la música electrónica.

 

obra Parralo
obra Parralo

De dilluns a dijous de 9 a 22.30h
Divendres de 9 a 02h
Dissabte de 11 a 02h
Diumenge de 11 a 22.30h

BUTLLETÍ

subscriu-te a la newsletter i rep totes les novetats

COM ARRIBAR

LES MORERES

VEURE MAPA