L'arribada de les rues a La Capsa en millora la seguretat i el lluïment

Notícia
Compartir a:
dimarts, febrer 17, 2015 - 14:30

El canvi del recorregut, que abans acabava a la pl. de la Vila, s'ha fet a proposta de la Comissió de Carnaval

Aquest any, les rues infantils i d'adults del Carnaval de dissabte han acabat el seu recorregut davant La Capsa, enlloc de fer-ho, com era tradicional, a la pl. de la Vila.

Aquest canvi ha afavorit la seguretat, ja que s'han evitat passos estrets, com el c. Ferran Puig, i l'acumulació de gent a la pl. de la Vila. Circulant per l'av. Verge de Montserrat fins a La Capsa les comparses (carrosses i participants) han tingut molt més espai, així com també el nombrós públic assistent. A La Capsa, a més, les comparses tenen més espai per fer els lluïments. D'altra banda, la modificació de l'itinerari no ha suposat un augment en la distància del recorregut.

Aquest canvi d'itinerari l'ha adoptat l'Ajuntament a petició de la Comissió de Carnaval, formada per les diferents entitats i grups que participen al Carnaval del Prat.

Milers de participants
A la rua d'adults hi van participar 19 comparses, formades per més de 3.000 persones. La infantil va comptar amb 14 comparses i gairebé 700 participants.

Al voltant de 20.000 persones van seguir les rues al carrer.

Tot seguit podeu escoltar unes declaracions del regidor de Cultura, David Vicioso, al respecte a El Prat Ràdio (91.6 FM).

 

De dilluns a dijous de 9 a 22.30h
Divendres de 9 a 02h
Dissabte de 11 a 02h
Diumenge de 11 a 22.30h

BUTLLETÍ

subscriu-te a la newsletter i rep totes les novetats

COM ARRIBAR

LES MORERES

VEURE MAPA