“Yayo en una terraza" de Napo Segura

Notícia
Compartir a:
divendres, octubre 9, 2020 - 17:30

– En un parell de línies ens podries explicar ¿Qui ets?

Soy un artista plástico nacido en un pequeño pueblo de El Salvador, vivo hace más de 10 años en el Prat y aparte de pintar, soy cocinero.

– Ens podries donar alguns detalls del procés de creació i conceptualització de la imatge escollida per ser la destacada del mes en la difusió de La Capsa?

Es una idea que surge de ver a la gente tomarse algo en las terrazas, hago un boceto inicial y luego lo traslado al lienzo. En este caso es una imagen doble y me parece acertada para que la gente disfrute de todos los eventos.

– Quin va ser el primer pensament que et va sorgir quan el David Sánchez et va fer la proposta de col·laborar amb La Capsa?

Sorpresa cuando vi a David. No me esperaba una invitación así. Me ha hecho mucha ilusión la verdad.

– Coneixies La Capsa d’abans? Havies vingut alguna vegada?

Conozco la Capsa de antes, trabajé en el bar restaurante hace unos años.

– Quina és la teva música preferida? Ens podries donar el nom d’alguns discos o bandes que sonen últimament al teu reproductor?

Sobre todo escucho rock en español y un poco bachata, bandas como Maná y Fito & Fitipaldis, el álbum “Lo más lejos a tu lado”.

– Si et demanéssim relacionar la teva imatge amb una cançó o un estil de música, quin seria? (Ha de ser fàcil! No volem donar-li al coco!)

La imagen la relacionaría con Soldadito Marinero.

De dilluns a dijous de 9 a 22.30h
Divendres de 9 a 02h
Dissabte de 11 a 02h
Diumenge de 11 a 22.30h

BUTLLETÍ

subscriu-te a la newsletter i rep totes les novetats

COM ARRIBAR

LES MORERES

VEURE MAPA